minresafram.blogg.se

Update

Publicerad 2016-05-15 21:03:04 i Allmänt,

Nu var det längesen det var uppdaterat här. Har varit i Göteborg med min man, bott på hotell, gått maaasssor, besökt Universeum och Liseberg, vunnit 2 kg toblerone och bara njutit av det fina vädret. Nu är det inte lika fint men det gör mig inget, blir så vätskefylld och svullen när det är varmt. Nu är spjälsängen monterad, bilbarnstolen på plats och vagnen hämtas på söndag. Måste bara köpa och packa skötväskan, jag ligger lite lågt med att köpa kläder, har fått såå mkt redan. 
imorgon går vi in i v 36 och det känns nästan som att hon har fixerats. Trycker som tusan neråt mot livmodertappen och ändtarmen, vågar knappt gå på toa för att jag tror att hon ska komma haha! Måste höra med barnmorskan om det här. Jobbar bara två veckor till sen kommer jag vara hemma ett helt år, känns overkligt. Nu söndagsmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

31 år gift, boendes i huvudstaden. Har försökt att bli gravid sedan september 2014. Min resa fram heter bloggen som kommer att innehålla resan fram till ev graviditet. Ni får följa mina behandlingar, tankar, frustration, bitterhet men även positiva inslag. Enjoy.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela