minresafram.blogg.se

Pojke?

Publicerad 2016-05-28 14:05:55 i Allmänt,

Jag har haft lite känslan över att "tänk om det är en pojke"? nu är det ju olika men jag tycker mig ha en typisk pojkmage och igår sa min svärmor samma sak. Idag när jag pratade med mamma i telefon sa hon "du får inte bli besviken om det kommer ut en pojke"??? jobbigt bara med alla rosa kläder, sängkläder osv! det blir bra hur som. Idag ska vi på middag hos min svärmor sen åker vi nog till mina föräldrar en sväng bara för att testa på nya bilen. Vi var ju tvungna att köpa en större kombi och Gud va skönt det är med automat!! Varför har man inte tänkt på det förut? Bara gasa och bromsa, så bekvämt!
Jag borde ha packat Skötväskan för länge sen men jag har inte ens köpt en, tycker det verkar så onödigt? Vad ska jag göra med den sen? köper nog en vanlig väska men ändå så att man kan hänga den på vagnen. Går in i v 38 på måndag och nu har jag slutat jobba, nu väntar vila och att ta hand om resten av allt som ska göras. Är inte försäkringskassan det jobbigaste som finns? Så jobbigt att läsa sig till mammapenningen, hur gör man?? Nu måste jag göra mig i ordning. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

31 år gift, boendes i huvudstaden. Har försökt att bli gravid sedan september 2014. Min resa fram heter bloggen som kommer att innehålla resan fram till ev graviditet. Ni får följa mina behandlingar, tankar, frustration, bitterhet men även positiva inslag. Enjoy.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela