minresafram.blogg.se

Vårkänslor

Publicerad 2016-03-10 14:15:36 i Allmänt,

Ledig dag, vaknade av strålande väder så jag bestämde mig för en promenad. Jag blev nästan chockad över första andetaget ute, av luften och vårlukten, hur gott det luktade! Det luktade verkligen vår! Jag blev överlycklig och full med energi så jag passade på att gå 50 min i rask takt. Jag måste komma ifatt med konditionen nu, hur ska jag annars kunna klara en förlossning? Nu har maken gått till jobbet och jag tog en sen lunch. Ska hoppa in i duschen och sen gå en sväng till Liljeholmens galleria. 
 
Jag älskar verkligen att det är vår! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

31 år gift, boendes i huvudstaden. Har försökt att bli gravid sedan september 2014. Min resa fram heter bloggen som kommer att innehålla resan fram till ev graviditet. Ni får följa mina behandlingar, tankar, frustration, bitterhet men även positiva inslag. Enjoy.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela