minresafram.blogg.se

Sunday bad mood

Publicerad 2016-03-06 18:19:09 i Allmänt,

Dåligt humör idag, är irriterad för att jag äter så mycket socker och inte rör på mig. Jag har all tid men är så orkeslös, ingen energi. Får så dåligt samvete för lillen i magen, får hon tillräckligt med näring? Är irriterad över andra saker oxå, varför bryr jag mig så mkt? blir så lätt på dåligt humör nu.
Mannen är på personalfest så jag är själv ikväll, måste laga mat och tvätta håret men tv:n och soffan är mer lockande. Sen kommer jag bli ännu argare när blodsockret är på botten och jag inte hann tvätta håret för att det blev försent! Idag fick vi inbjudan till ett bröllop i april och det är ju alltid kul. Undra vilken klänning jag kan klämma på mig bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

31 år gift, boendes i huvudstaden. Har försökt att bli gravid sedan september 2014. Min resa fram heter bloggen som kommer att innehålla resan fram till ev graviditet. Ni får följa mina behandlingar, tankar, frustration, bitterhet men även positiva inslag. Enjoy.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela