minresafram.blogg.se

sparkar och rörelser

Publicerad 2016-03-04 21:21:42 i Allmänt,

Kvällsnöjet brukar alltid bli att ligga i soffan och titta på magen när den hoppar för att hon sparkas, tänk att jag fortfarande är så fascinerad över hennes rörelser och sparkar. Varje gång hon rör sig måste jag lägga handen där för att känna. Jag kommer sakna hennes rörelser när hon är ute. På det sättet är det jättemysigt att vara gravid men att man ökar i vikt, får tjock mage, blir vätskefylld, orklös och sjukt osmidig kan jag hoppa över. 
Ungefär 14 veckor kvar! Men det skulle lika gärna kunna vara 16, eller 12.. U never know!!
sen middag idag och jag är såå hungrig! 
 
Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

31 år gift, boendes i huvudstaden. Har försökt att bli gravid sedan september 2014. Min resa fram heter bloggen som kommer att innehålla resan fram till ev graviditet. Ni får följa mina behandlingar, tankar, frustration, bitterhet men även positiva inslag. Enjoy.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela