minresafram.blogg.se

Sjuk+v 29

Publicerad 2016-03-31 17:10:01 i Allmänt,

Det har varit påsk och helg med både min och min mans familj och jag har dragit på mig en jobbig förkylning. Har varit hemma hela veckan.
Det går undan, jag är snart i v 30! Vilket menas med att det då bara är ca 10 veckor kvar bara!! Börjar känna lite smått panik. Förutom min dotter drömmer jag om att komma i form efter graviditeten nu, att kunna röra mig som jag vill och äta det jag vill och dricka bubbel :) nu måste jag göra ett ryck här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

31 år gift, boendes i huvudstaden. Har försökt att bli gravid sedan september 2014. Min resa fram heter bloggen som kommer att innehålla resan fram till ev graviditet. Ni får följa mina behandlingar, tankar, frustration, bitterhet men även positiva inslag. Enjoy.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela