minresafram.blogg.se

Till min lilla flicka

Publicerad 2016-02-22 20:57:53 i Allmänt,

Min älskade lilla dotter, vad jag längtar efter att få se dig och hålla dig i min famn. Jag är så stolt att få bära dig i min mage där du ligger nära mitt hjärta och jag får skydda dig med hela min kropp. Jag är så nyfiken på att se vem du är, vem du kommer att bli. kommer du få ljusbrunt hår och ljusa ögon som din mamma eller blir du mörkare med bruna ögon som din pappa? Kommer du ärva din pappas fina skrattgropar? Blir du lika blyg som din mamma och oroar dig över småsaker eller är du mer relaxed som din pappa? Hur du än blir så kommer du vara alldeles perfekt mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

31 år gift, boendes i huvudstaden. Har försökt att bli gravid sedan september 2014. Min resa fram heter bloggen som kommer att innehålla resan fram till ev graviditet. Ni får följa mina behandlingar, tankar, frustration, bitterhet men även positiva inslag. Enjoy.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela