minresafram.blogg.se

sista dagen på v 24

Publicerad 2016-02-28 23:21:41 i Allmänt,

Helgen har sprungit förbi och vi har varit lediga tillsammans. Barnvagnen är inhandlad så nu kan vi stryka den från listan, det blev en Bugaboo Buffalo med färgen off white på suffletten. Sen åt vi middag ute med min mans båda systrar. Idag har vi varit och tittat på bil, det är så mkt som ska inhandlas inför det nya livet med barn. När vi var i affären och skulle handla barnvagnen kom det bara över mig att vi snart skulle få barn! Och hon kommer ju snart!! Jag har vant mig vid tanken men ändå så kommer den där känslan ibland att "herreguuud" snart blir vi föräldrar! Men jag antar att det är normalt att känna så. 
Den här veckan jobbar min man natt och jag hatar att sova själv! Men jag är ledig imorgon så det är rätt nice:) jag tänkte träna/promenera och gå till Åhléns. Har presentkort som jag tänkte köpa bebiskläder för, perfekt! Nu ska jag lägga mig, får se om jag somnar på en gång. imorgon går jag in i v 25!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

31 år gift, boendes i huvudstaden. Har försökt att bli gravid sedan september 2014. Min resa fram heter bloggen som kommer att innehålla resan fram till ev graviditet. Ni får följa mina behandlingar, tankar, frustration, bitterhet men även positiva inslag. Enjoy.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela