minresafram.blogg.se

v 31 imorgon!

Publicerad 2016-04-10 13:12:17 i Allmänt,

Det här med att avvänja sig nässprayet efter en förkylning? Speciellt nu när man är gravid oxå! Vilken kamp. Jag gjorde misstaget att börja med laktulos för min hårda mage imorse och fyfan säger jag bara! Har mått illa ända sen jag klämde i mig den där avskyvärda, slemmiga vätskan! Får fortsätta med katrinplommon istället.
Underbart väder idag, jag hade planer på att fika med två vänner men det blev inställt Så nu väntar jag bara på att mobilen ska laddas så jag kan gå ut och möta våren. Maken sover och förbereder sig för att jobba natt, förstår inte hur man kan vända på dygnet så men han gillar det.
Känns som vi har pausat i bebisbubblan, namnet är inte bestämt än. Jag röstar fortfarande på Livia, har tröttnat på Celine så det va tur att inte maken gillade det. Saker kvar att inhandlas, nu är det nära! Ca 9 veckor kvar. Jag kommer sakna bebissparkarna men längtar efter att få tillbaka min kropp faktiskt, att bara kunna klä på sig som vanligt utan att kippa efter andan, böja sig, springa och sen längtar jag efter att få lukta på min bebis, är övertygad om att hon kommer lukta gudomligt och alldeles underbart! Mammas sessa, snart ses vi.

Kommentarer

Postat av: Hanna Karlsson

Publicerad 2016-04-10 21:21:24

Livia är ett riktigt fint namn!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

31 år gift, boendes i huvudstaden. Har försökt att bli gravid sedan september 2014. Min resa fram heter bloggen som kommer att innehålla resan fram till ev graviditet. Ni får följa mina behandlingar, tankar, frustration, bitterhet men även positiva inslag. Enjoy.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela