minresafram.blogg.se

Surkärring

Publicerad 2016-04-30 21:01:40 i Allmänt,

Idag har jag varit så nere, vaknade med den känslan. Sov i totalt 11 timmar med 3 kisspauser. Var på så dåligt humör så jag gick ut och tog lite luft, stannade för att grina lite diskret på en parkbänk, väl gömd bakom mina solglasögon. Fortsatte att gå en bit men foglossningen tog över och då ville jag bara grina igen! Gick hem för att börja med tvätten och städningen. Maken åkte till jobbet i vanlig ordning, vi ses knappt nuförtiden. Nästa helg är vi lediga samtidigt och har tänkt att åka till Göteborg, vi får se hur det blir med det. Är så bitter! Nu ska den här surkärringen hoppa in i duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

31 år gift, boendes i huvudstaden. Har försökt att bli gravid sedan september 2014. Min resa fram heter bloggen som kommer att innehålla resan fram till ev graviditet. Ni får följa mina behandlingar, tankar, frustration, bitterhet men även positiva inslag. Enjoy.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela