minresafram.blogg.se

Illamående och utmattning

Publicerad 2016-04-28 22:23:29 i Allmänt,

Så jag fick äntligen tag iboken! Den va ju slut i hela Stockholm verkar det som, en av de anställda på akademibokhandeln sa att det råder babyboom nu, men kul att man inte kommer få plats på BB tänkte ju jag då genast. känner mig helt utmattad och illamående nuförtiden, vet inte om det är för att lilla krabaten växer dubbelt så snabbt nu? Börjar bli jobbigt att jobba heltid, ibland vill jag bara gråta för att jag är så trött! Men samtidigt så tacksam för lilla livet inom mig. Nu måste jag sova, snart är det helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

31 år gift, boendes i huvudstaden. Har försökt att bli gravid sedan september 2014. Min resa fram heter bloggen som kommer att innehålla resan fram till ev graviditet. Ni får följa mina behandlingar, tankar, frustration, bitterhet men även positiva inslag. Enjoy.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela